Често задавани въпроси

Имате въпроси относно „Фарма Експерт“?
Създадохме списък с по-важните и често задавани въпроси.

  1. Какво представлява „Фарма Експерт“?

    „Фарма Експерт“ е онлайн панел на ФЬОНИКС Фарма, който може да се използва от фармацевти, които са се съгласили да участват и са се регистрирали. Участвайки, фармацевтите могат активно да споделят своя опит в различни теми в здравеопазването и по този начин, да участват в процеса на вземане на решения на различни проекти и концепции.

  2. Как мога да участвам?

    Всеки клиент на ФЬОНИКС Фарма има възможност да участва в този онлайн панел. Участието изисква предварителна регистрация чрез онлайн формата за контакти на ФЬОНИКС Фарма. Ако се интересувате от участие, можете се свържете с Вашия регионален търговски представител по всяко време.

  3. Как мога да се регистрирам?

    За да се включите в нашия панел, ще получите лична покана от ФЬОНИКС Фарма по имейл. Този имейл съдържа линк, чрез който можете да създадете своя потребителски профил и парола. Бихме искали да Ви помолим да попълните формата за регистрация и въпросника за профилиране напълно и възможно най-точно, тъй като информацията е важна за бъдещото Ви участие в анкети. Моля, също така да предоставите валиден имейл адрес, който можем да използваме, за да Ви каним за предстоящи анкети. Моля, изберете собствената си парола и я пазете, за да можете след това да може да правите промени в личния си профил (например актуализиране на имейл адреса си). Всеки участник може да се регистрира само веднъж.

  4. Кои лични данни събираме?

    По време на процеса на регистрация, „Фарма Експерт“ изисква важна демографска информация (например потребителско име, размер на аптеката, местоположение и имейл адрес). Информацията, предоставена във Вашия профил, може да ни помогне да отговорим по-добре на Вашите нужди като член на платформата.

  5. Как „Фарма Експерт“ използва моите данни?

    Основната цел на панела е да получи отзиви от клиенти по различни теми чрез попълването на анкети. Участието е винаги доброволно. Вашите лични данни се използват изключително и единствено за целите на панела. За да влезете, трябва да въведете Вашето потребителско име и парола. Данните, които въвеждате в анкетите, се съхраняват анонимно и ще бъдат обработвани и използвани само в анонимна форма. Няма да се съхранява информация, която може да бъде използвана за идентифициране на участниците след това, освен ако изрично не сте помолени да направите това в анкетата. В този случай предоставянето на лични данни е доброволно.

  6. Трябва ли да участвам във всяко проучване, на което съм поканен?

    Не. Участието в анкетите е доброволно. Ако не проявявате интерес от конкретно проучване или просто нямате време да отговорите, можете да го пропуснете. Винаги можете да видите анкетите, които все още са отворени за попълване в личния си профил.

  7. Колко често ще бъда канен за анкети?

    Ще получавате покана от нас по имейл. Няма фиксирана честота, според която се провеждат проучванията. Съдържанието на всяка анкета е предназначено само за Вас и не може да бъде запазено или предадено на трети страни.

  8. Какво се случва с информацията, която предоставям в анкетите?

    Отговорите Ви се изпращат анонимно под формата на цифрови кодове на нашия сървър. По този начин никой не може да направи връзка с Вашата личност. Повече информация за това можете да откриете в нашата Декларация за поверителност. Също така винаги можете да поискате пример на това как получаваме Вашата информация след попълване на анкета и как я оценяваме след това.

  9. С кого „Фарма Експерт“ споделя Вашите лични данни?

    Понякога използваме външни доставчици на услуги за обработка на Вашите данни. Тези доставчици са внимателно подбрани и упълномощени от нас, обвързани са с нашите инструкции и се проверяват редовно.

    Освен това, можем да предоставяме Вашите лични данни на трети страни, ако предлагаме участие в промоции, състезания, сключване на договори или подобни услуги заедно с партньори. Повече информация ще можете да намерите в съответната оферта, когато има такава активност.

    Ако нашите доставчици на услуги или партньори са базирани в държава извън Европейското икономическо пространство (ЕИП), ние ще Ви информираме за последствията от това обстоятелство в описанието на съответната оферта.

  10. До каква степен мога да актуализирам, коригирам или изтрия данните, които могат да ми бъдат възложени лично в съответствие с указанията на “Фарма Експерт”?

    Отворете секцията „Актуализирайте потребителския си профил“, като кликнете върху „Данни за потребителски профил“ в горната част на лентата за навигация на нашия уебсайт (трябва да сте влезли в системата). Можете да актуализирате личните си данни (парола и имейл адрес) по всяко време. Моля, обърнете внимание, че информацията във Вашия профил е абсолютно поверителна и ще бъде използвана само за да Ви каним за предстоящи интересни проучвания.

  11. Как мога да прекратя участието си?

    Можете да прекратите участието си във „Фарма Експерт“ по всяко време. За целта влезте в личния си профил и кликнете върху съответния бутон. След прекратяване на участието Ви, всички данни, които сте въвели при регистрацията и след това, ще бъдат изтрити.

  12. Какво мога да направя, ако имам технически затруднения или други въпроси?

    Винаги можете да ни изпратите имейл на contact@pharma-expert.bg. Ние ще ви отговорим възможно най-скоро.

< НАЗАД